Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av Skoogh - 14 augusti 2015 21:32

Då var det dags! Ett års förberedelser. Lagom mycket träning. En grym kolhydratsfest i dagarna tre. Allt detta ska omsättas i en heldags slit, kämpande, smärta och förhoppningsvis lycka! Kommer bli fantastiskt kul att få vara med om detta. Hela stämningen runt Kalmar är spänt förväntansfull. Idag vart det incheckning av cykel och ombytespåsar, och mycket sneglande på andras cyklar och finisher t-shirts från tidigare lopp. Vad är förresten grejen med det? Att gå omkring med skryt tryckt på sina kläder i tre-fyra dagar innan ett lopp? Jag kanske ändrar mig efter loppet, vem vet? :)
Publiken och stämningen i Kalmar ska tydligen vara nåt i hästväg, vilket känns skitkul att få uppleva!

Erika och lilleman vid incheckningskön.

Cykel redo och bike-bag klar för packning!

Har utöver detta idag ägnat en timme åt en liten obligatorisk racebriefing. Mkt att hålla reda på i form av regler, banor och varningssystem. Nu är jag tillsammans med kollegor Torbjörn och Peter i Peters stuga och vi ägnar oss åt lite hets, lite pep och mycket sista minuten-tips.

Kul också att morsan och farsan kommit över till östkusten för att stötta!

Följ mig via www.ironman.com/Kalmar , jag har startnummer 852!

Natti och håll tummarna!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards