Direktlänk till inlägg 1 oktober 2011

VM-boxning eller NHL-match?

Av Skoogh - 1 oktober 2011 02:29

Hallå igen!


Efter fem härliga nättar på världens största hotell, har vi nu sunkat ner oss rejält och blivit degraderade till världens nästa största hotell, MGM. Som kompensation, (eller bestraffning?) tvingas vi välja mellan två schyssta event: Boxningsgala, innehållande en VM-match i bantamvikt mellan Nishioka och Marquez, eller en NHL-match i hockey mellan Los Angeles Kings och Colorado Avalanche? Tufft beslut, men lutar åt hockey. Otroligt nog så går dessa båda event SAMTIDIGT! På samma hotell! Vansinne..


Igår var jag äntligen och såg Terry Fator! För er som inte känner till honom, så googla honom, eller kolla youtube. Han är buktalare, som utan att röra en millimeter på sina läppar imiterar en rad kända artister, allt från Axl Rose till Dolly Parton. Helt makalöst bra och rolig show!


Poker går fortsatt upp och ner, storstorskar i alla turneringar med brutala utrdagningar, men cashgamet går helt ok, och har kompenserat så att det är nån liten dollar i vinst under resan hittills. Förhoppningsvis vänder det hela ikväll, ny turnering med förhoppningsvis lagom glada och smålulliga rika turister ;)


Nu ducsh, sen poker!


//Skoogh


För övrigt så är Norberg utsedd till sämst i bluffstopp, ett kanske än viktigare kortspel än poker. Straffet för detta ännu obestämt. Återkommer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Skoogh - 17 augusti 2015 10:01

"Doing an Ironman is like fighting a gorilla: You don´t stop when you are tired - you stop when the gorilla is tired"    Inleder med en efter-bild i avskräckande syfte:   Och nej, jag hade inte BH på mig, chipstuttarna till trots: Det är pul...

Av Skoogh - 14 augusti 2015 21:32

Då var det dags! Ett års förberedelser. Lagom mycket träning. En grym kolhydratsfest i dagarna tre. Allt detta ska omsättas i en heldags slit, kämpande, smärta och förhoppningsvis lycka! Kommer bli fantastiskt kul att få vara med om detta. Hela stämn...

Av Skoogh - 10 augusti 2015 15:14

Brickpass igår (cykel + löpning) funkade problemfritt! Fortsatt krångel med växlarna på cykeln åtgärdades idag på Sportson, snabbt och lätt och tydligen så enkelt att besöket blev gratis. Jag betalade dock lite i form av skamsenhet över min tekniska ...

Av Skoogh - 9 augusti 2015 12:17

Märker att jag inte skrivit här på ett tag, men behovet av att få skriva av sig lite har trängt sig på sista veckan. Som rubriken antyder: Det är mindre än en vecka kvar. All träning skulle för länge sedan ha varit gjord. För att summera årets tränin...

Av Skoogh - 8 november 2013 17:21

Vart ju inte igår jag skrev här. Inte ens i år. Riktigt riktigt tråkigt så här i efterhand, när året som gått inneburit riktigt mycket tränings/tävlingsrelaterade kul händelser. Jag har ingen riktigt förklaring till det hela, mer än att jag bara blev...

Ovido - Quiz & Flashcards