Alla inlägg den 9 december 2010

Av Skoogh - 9 december 2010 13:13

Dags att återgå till vad den här bloggen egentligen ska handla om: träning! Har vilat hälen helt från ren löpning nu ett tag, men beroende på hur det känns på fotbollsliret ikväll, så ska jag förhoppningsvis kunna genomföra ett pass på löpbandet imorgon! Känns ok, och har kört massa tåhävningar så fort jag fått tillfälle. Det är nog iofs lika bra att jag inte har kunnat träna på ett tag, eftersom jag inte har kunna äta ordentligt! Magsjuk? tänker ni.. Nej.. Dålig aptit? Abosolut inte! Nej, anledning ser ni här under:


  


Japp, pussel heter Erikas nya favoritsysselsättning som tar upp hela middagsbordet! Antar att hon har tröttnat på Yatzy.. Kanske tröttnade hon efter den här omgången! 342 poäng!

  


Tävlingsmänniska, jag? Neeee...


Ovido - Quiz & Flashcards