Alla inlägg den 10 december 2010

Av Skoogh - 10 december 2010 15:53

Gick testlöpningen bra idag? Svaret på den frågan blir ett bestämt Nja..!


Ställde mig på löpbandet på friskisefter lättare uppvärmning. Tog ca 2 minuter innan häluslingen började kännas av, och sen blev det värre i 10 minuter innan det faktiskt vände och det började kännas mindre och mindre, och mot slutet av mina 40 minuter på bandet var det helt ok! Smärtan har inte nån gång hindrat mig från att springa, men det stör nåt fruktansvärt ändå när man känner att nåt inte står rätt till. Och det ligger rätt nära till hands att tro att det kommer bli värre ju mer man springer. Direkt efter att jag sprungit kändes det aningen stelt, men absolut inte värre än efter förra gången, tvärtom.


Så för att sammanfatta det hela så, nej, smärtan är inte helt borta och det känns inte helt ok, men det känns bättre än efter förra gången jag var ute och srpang! Ska bli intressant att se hur det känns imorgon.


Imorgon blir det mycket promenad, jag och Erika ska nämligen till Köpenhamn för en mini-weekend! Åker imorgon och kommer hem på söndag. Vi ska gå på Tivolis julmarknad, strosa på ströget och "ta det roligt" som man ska göra när man är i Köpenhamn.

Ovido - Quiz & Flashcards