Alla inlägg den 22 december 2010

Av Skoogh - 22 december 2010 14:51

Julbord igår, igen. Denna gång på Lilla helvetet. Brukar kunna hålla mig till att äta mig lagom mätt, men igår var det helt överjäkligt gott och jag blev tillika helt överjäkligt mätt! Slutade äta ungefär vid halv 9 på kvällen, och vid halv 1 på natten var jag fortfarande vaken, och fortfarande proppmätt! Känns som att det inte behövs ätas särskilt mycket mat idag.


Har varit ute och promenerat en sväng och handlat lite julklappar, och nu överväger jag till och med att följa med Erika och hennes syster på spinning ikväll. Spinning! Hur kul är det egentligen? Har provat på det två gånger, och tyckt det har varit så förbannat tråkigt båda gångerna, och ser inte mycket som skulle tala för skulle kunna vara roligare den här gången. Men med julafton coming up så kanske det får bli så ändå.... Och det borde väl vara hyfsat skonsamt mot hälen också.


Appropå bantning, håller på att kolla om säsong 2 av HippHipp nu, säsong 3 startar ju snart! Erika, som inte sett det innan, höll på att garva sig harmynt åt det här klippet:


"Jag måste gå på toaletten först, det kan slå på 5-6 kilo!" Haha =)


Ovido - Quiz & Flashcards