Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Skoogh - 10 januari 2011 11:39

Hej igen, lite dålig snurr på skrivandet på sista tiden, men det har varit fullt upp med annat! Bland annat har världens bästa Erika fyllt år, vilket firats i dagarna tre, fullt värdigt en prinsessa! ;)


Jag gav henne en cykel i födelsedagspresent, en cykel som höll på att kosta mig ett par tår när jag skulle cykla hem den i kylan i gympa-dojjor för två veckor sen. Sen höll den på att kosta mig betydligt mer när jag till råga på allt cyklade och välte på en glashal, osandad cykelbana. Jag klarade mig dock med blåmärke på knät, och cykeln med ett löst styre.


I helgen firades först Ellen Alicia Bu:s 100:e dag i livet med trevlig middag på House Ming, och därefter åkte jag och Erika till Malmö, för middag med Erikas kompisar på T-bone. 400 gram ryggbiff var inget större problem med att få plats med efter julhelgen mag-uttöjar-övningar! Helgen avslutades med min födelsedagspresent från päronen, nämligen Spamalot! Riktigt kul föreställning! Som Erika uttryckte det: Johan Glans är ju fan rolig bara man tittar på honom!


Idag håller vi tummarna för två saker: Ett att Hues tenta går bra och att hans skalle därför håller för pingisträning, samt två: att hans fot håller för pingisträning. Håller även min häl kanske, kanske det även blir ett pass spinning ikväll..


By the way.. Om en vecka är vi i Thailand!!! =)



Ovido - Quiz & Flashcards