Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Skoogh - 10 augusti 2011 18:05

Tog gruvlig revansch på spellistan idag! Körde en egen mini-duathlon, med först löpning ner till päronens stuga för att hämta hem Erikas cykel som de lånat under TSR. Gick som tåget ner dit, kändes som duktig medvind sista biten. 4,3 km gick på knappa 19 minuter. Fick vindriktningen bekräftad på hemresan med cykel, utan att säga för mycket...


Aja, i vilket fall, när cykeln låsts fast begav jag mig ut på en ny runda som avslutning. Nu kunde jag dessutom höra musiken, då motvinden mojnade längs promenadstigarna på Frennarp. 7 km blev det, och höll tempot uppe riktigt bra! Snittade 4.23 min/km längs hela rundan, MEN, vad som är än viktigare var att jag redan stod och stretchade när introt på åttonde låten på spellistan drog igång! Seger, och kvitterat till 1-1!


Imorgon blir det lång cykelrunda, ledd av Andreas Bengtsson. Kan bli kämpigt! Håller en liten tumme för snäll runda och ännu snällare vind..

Ovido - Quiz & Flashcards