Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Skoogh - 21 februari 2011 11:26

Överlevde rinkbandyn, riktigt skoj var det att överleva den också! Både skridskorna och skridsko-tekniken behöver dock slipas, men ett par gånger till innan polis-sm så ska det nog funka ok sen!


I övrigt blev min lediga helg ödelagd av ett övertidspass i lördags. Övertid är alltid kul att få när man söker den själv, men inte lika kul att bli kommenderad till. Tur att det finns saker att spara pengar till nu dock, t.ex ett eventuellt bröllop 2012.. =)


Ligger i soffan nu och tar igen mig efter morgonens tandläkarbesök. "Ta bort en del tandsten" hette det.. Jodå så att.. Känner mig misshandlad, svullen och stel i käften, inte en tendens till "den där tandläkarrena känslan" de pratar om reklamen! Dessutom blev det inte ens färdigt! Återbesök nästa onsdag igen. Om nån är skadeglad gentemot mig, så njut lite extra då, för det kommer inte jag göra..

  


Hade tänkt ägna eftermiddagen åt löppass, men kör på pingis istället idag, då det inte kommer bli så mycket tid för pingis senare i veckan pga jobb.. Löpning är rätt skönt på det viset, det finns nästan alltid tid för det. Om det så bara är en halvtimmesrunda så kan man alltid klämma in den nånstans på dagen. Allt annat är undanflykter! Ska försöka klämma in två dagars icke-undanflykter senare i veckan. Känner fortfarande inget i hälen, skönt! Fortsätter dock ta det piano och varierar träningen så gott det går.


Nu har det snart gått en timme sen tandläkaren satte nån salva på tandköttet, så får äntligen gå och skölja bort den äckliga eftersmaken.. Glöm aldrig tandtråd, det lägger jag till som nr 1 på min nyårslöfteslista.. Fy fan..

Ovido - Quiz & Flashcards