Alla inlägg den 27 maj 2011

1!

Av Skoogh - 27 maj 2011 21:52

På plats i Stockholm! Vaselinet är med! CEP-strumpor, löpartights och Energi-gel likaså. Eller som syrran uttryckte när jag berättade om att jag hade med mig energi-gel: "Var smörjer man in den?".... Ja..


I högerkanten har jag lyckats lägga upp en omröstning, tror jag iaf, om hur ni tror det går för mig!


I övrigt är jag taggad, laddad och fokuserad till tusen! Planen är att sikta högt, försöka hålla tempot så länge det går, men tyvärr så lär det nog inte hålla i mer än tre mil, så efter det får det försöka bli att hålla ihop det så gott det går. Trolig tid om jag får gissa själv är nånstans runt 3.40, vilket jag kommer vara toknöjd med ändå!


Håll tummarna! Kolla inlägget under om hur ni följer min framfart! Startnummer 6631, 11.30 går tåget! Nu kör vi!


//Daniel


Ovido - Quiz & Flashcards