Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Tji fick han!

Av Skoogh - 21 januari 2011 12:50

Hejsan! Erika här. Idag fick jag revansch. Vi va nere på stranden och skulle bada. Nere i vattnet kom ett helt stim fiskar och skulle hälsa, eller ja, se om vi hade mat. En fisk va mycket närgången och lille Daniel gillade det inte alls. På behörigt avstånd skrattade jag mycket gott =) Hur ska det gå nu då Daniel när du ska snorkla va??? Hehe..Fler intressanta observationer från Thailand. Här finns det gott om Ryssar, det märkte vi igår på en marknad om inte annat. Gick förbi ett par där den ryske mannen frågade killen med "affären" om de tog kort. Kort - på en marknad i Thailand!?! Idioti. Jag fick plocka upp hakan och gå vidare. Idag är sista kvällen i Patong vilket inte känns speciellt jobbigt. Patong är lite väl turistigt och jag tror nog att Thailand har smultronställen att visa oss.. Just Patong klassas inte som det. Skulle jag åka hit igen skulle jag bo i Karon eller Kata. Vi va i Karon en kväll och det va väldigt mysigt. Jag kommer inte direkt sakna hotellets stenhårda säng heller, när höftbenen är lätt blåa efter ett par nätter är den lite väl va?Nu blir det ut och äta (indiskt, gillar magen det tro?) och sen lite mer shopping. Imorgon drar vi vidare till Khao lak för elefantridning, snorkling och annat kul! Fler bilder kommer snart!//Erika

 
 
Marika

Marika

21 januari 2011 13:54

Shoppa åt mig meeed! smycken smycken smycken!

http://marajka.blogg.se

Skoogh

21 januari 2011 14:51

Jag jobbar på det! Några speciella färger/former? //Erika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Skoogh - 17 augusti 2015 10:01

"Doing an Ironman is like fighting a gorilla: You don´t stop when you are tired - you stop when the gorilla is tired"    Inleder med en efter-bild i avskräckande syfte:   Och nej, jag hade inte BH på mig, chipstuttarna till trots: Det är pul...

Av Skoogh - 14 augusti 2015 21:32

Då var det dags! Ett års förberedelser. Lagom mycket träning. En grym kolhydratsfest i dagarna tre. Allt detta ska omsättas i en heldags slit, kämpande, smärta och förhoppningsvis lycka! Kommer bli fantastiskt kul att få vara med om detta. Hela stämn...

Av Skoogh - 10 augusti 2015 15:14

Brickpass igår (cykel + löpning) funkade problemfritt! Fortsatt krångel med växlarna på cykeln åtgärdades idag på Sportson, snabbt och lätt och tydligen så enkelt att besöket blev gratis. Jag betalade dock lite i form av skamsenhet över min tekniska ...

Av Skoogh - 9 augusti 2015 12:17

Märker att jag inte skrivit här på ett tag, men behovet av att få skriva av sig lite har trängt sig på sista veckan. Som rubriken antyder: Det är mindre än en vecka kvar. All träning skulle för länge sedan ha varit gjord. För att summera årets tränin...

Av Skoogh - 8 november 2013 17:21

Vart ju inte igår jag skrev här. Inte ens i år. Riktigt riktigt tråkigt så här i efterhand, när året som gått inneburit riktigt mycket tränings/tävlingsrelaterade kul händelser. Jag har ingen riktigt förklaring till det hela, mer än att jag bara blev...

Ovido - Quiz & Flashcards