Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Skoogh - 7 mars 2011 10:23

Debuten för pokerbordet är avklarad! Blev ett test i light-versionen för bordet dock, då sjukdom på flertal av de tilltänkta spelarna satte p för deras medverkan. 5 tappra blev vi till slut, men lika skoj och trevligt hade vi för det! 2 grytor turneringspoker och lika många fotbollsmatcher på tv avverkades under kvällen. Roligast var nog när Radde genom en snygg slowplay slog ut Norberg i den första omgången! =)


På onsdag bär det av till Gävle, och polis-sm i rinkbandy. Sista genrepet (eller näst första för min egen del) avverkades på liten plan i fredags. Får hoppas att den gjorde någon nytta what so ever, kändes inte riktigt så. På plussidan ska dock sägas att jag kunde gå utan några som helst problem dagen efter, med bara lite träningsvärk i ljumskarna!


Just nu sitter jag parallelt i ett word-dokument och försöker knåpa ihop någon form av inledningstext till programbladet för polis-sm i pingis som nu är mindre än tre veckor bort! Tiden går fort, men känns som att det mesta är under hyfsad kontroll. Dock ska programbladet tryckas i eftermiddag, så kanske ska ta tag lite mer i det nu.


Mitt upp i alltihopa så är det ju givetvis ett seriesammandrag i pingis inklämt på lördag i Lidhult.. Så ett eller ett par pingispass ska klämmas in den här veckan också, lovely! =) Ber därför i ursäkt i förväg om uppdateringen inte kommer vara klockren här i veckan, men ska givetvis göra så gott jag kan!


Ha det gott och håll tummarna för Halland på torsdag/fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards