Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Skoogh - 3 mars 2011 12:45

Blev ingen löprunda igår, nöjde mig med pingisen på kvällen. Division 4-debuten gick kanon! Det blev seger mot Söderbron från Falkenberg med 8-2, och 2 stabila 3-0 segrar för egen del =)


Löprundan genomfördes istället idag, 8,2 km blev det, på ungefär 42 minuter. Detta trots, (eller kanske tack vare?) att jag på rundan lyckades hinna med att besvara 2 telefonsamtal! Springer numera nästan alltid med min iphone, pga tro det eller ej, GPS:en verkar vara lite vassare i den än i min GPS-klocka. Nackdelen är att den inte har någon pulsmästare, så får väl bli till att springa med både och i framtiden. Alltid nåbar ska man ju vara, men det här var ju nästan lite löjligt.. Det andra telefonsamtalet var från en stackars telefonförsäljare som undrade varför jag slutat spela poker på en sida. Jag förklarade då att deras spel-klient är tråkig, dålig och oöverskådlig, att det är krångligt att ta ut och sätta in pengar, raken är hög och bonusen låg, att supporten är otrevlig och att spelarna på sidan är på tok för bra för att det ska vara kul och lönsamt att spela. Men annars är sidan kanon..!


Samtalet gav iaf en liten energikick, och en liten tempohöjning, och sprang de sista tre km på under 5 min/km, även nu helt utan känning i hälarna! Siktet inställt på en kvarts mara på måndag!


På lördag är det pokerbordsinvigning på SJG! Att välja rätt bord när man spelar poker är viktigt, både sett till själva bordet (mitt nya är som ni kan se:

  


riktigt fint, tack mor och far!) och sett till spelarna. Är spelarna för bra blir man själv dålig/sämre och då är det ju inte alls lika kul! Därför är ett antal utvalda dåliga, men trevliga, spelare inbjudna! Känn er utvalda! Tyvärr hör jag det ryktas om att Hue åkt på maginfluensa, så krya på dig! Dina pengar är alltid välkomna ;)





Ovido - Quiz & Flashcards