Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Skoogh - 23 mars 2011 20:33

Det blev det i förrgår! Nästan iaf. 16,67 mättes det upp till, men jag joggade ner lite här hemma på gården.. Missade att mäta den rundan.. 


Ett förbaskat skönt långpass, lite blåsigt, men behagligt väder i övrigt. Jag hann med lite fartökning mellan 11-15 km också, då det kutades på i under 5 min/km i medvinden hemåt på Tylösandsvägen! HÄR är en länk till passet på jogg.se.


Bästa av allt med passet: Helfräsch i både hälar, lår, knän och pannben bara några timmar efteråt! Motiverande med sådana känslor efter ett långpass, hade det känts tvärtom hade det varit ruskigt tungt nästa gång, då jag planerar att dra mig iväg på en tvåmilarunda.


Två dagar till löning, och tre dagar till polis-sm i pingis, kan bli en oslagbar kombination på banketten! =) Fick hjälp av A. Karlsson med att låna HBTK:s datorprogram för att genomföra tävlingen, och hjälp av snart 30-årige hårt arbetande Intersportaren Henke att plocka ut ett digert prisbord tills på lördag! I övrigt är allt nog på plats: fått plaketter, fått hem programblad, fixat hemlig gäst både till invigning och bankett, samt gett Erika mycket kärlek för att få henne att bli en riktig (blivande) pinigsfru i helgen!


Borde stämma av lite med mina nyårslöften/mål och se hur det går, men hinns inte med nu. Soffmys med sambo väntar! Får skriva lite mer imorrn!

Ovido - Quiz & Flashcards