Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Kragen..

Av Skoogh - 22 november 2010 11:39

En krage ja.. Den behöver man ta sig i ilband för att se till att nånting blir gjort. Idag är verkligen en sån dag. I alla fall när det gäller löpträning. Gick ut en runda på förmiddagen och kontaterade att det nog kunde bli rätt ok löparväder idag! Nu, vid hemkomst så vräker dock regnet ner. Så förbannat tråkigt. Allt motivation som fanns i morse försvann rakt ner i brunnen tillsammans med regnet. Ett permanent gymkort på Friskis rycker allt närmare om hösten/vintern ska fortsätta så här.


Såg förresten på deras hemsida att de har ett erbjudande.. Men vänta lite, vem är det som står på tantgympa i vitt linne till vänster och inte ser riktigt lika engagerad ut som sin syster som står klädd i svart bredvid??



Erkänn man blir sugen på ett kort!


Helgen har i övrigt innehållit mestadels jobb och därmed nästan ingen träning, sånär som på ett pingispass i fredags. Därmed sagt att jag verkligen hade behövt en mil i spåret idag. Särskilt om jag ska lyckas komma upp i den här månadens 100 km, har drygt 45 kvar att klara av på 9 dagar. Återkommer imorgon med hur det gick. Just nu känns soffan riktigt skön..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Skoogh - 17 augusti 2015 10:01

"Doing an Ironman is like fighting a gorilla: You don´t stop when you are tired - you stop when the gorilla is tired"    Inleder med en efter-bild i avskräckande syfte:   Och nej, jag hade inte BH på mig, chipstuttarna till trots: Det är pul...

Av Skoogh - 14 augusti 2015 21:32

Då var det dags! Ett års förberedelser. Lagom mycket träning. En grym kolhydratsfest i dagarna tre. Allt detta ska omsättas i en heldags slit, kämpande, smärta och förhoppningsvis lycka! Kommer bli fantastiskt kul att få vara med om detta. Hela stämn...

Av Skoogh - 10 augusti 2015 15:14

Brickpass igår (cykel + löpning) funkade problemfritt! Fortsatt krångel med växlarna på cykeln åtgärdades idag på Sportson, snabbt och lätt och tydligen så enkelt att besöket blev gratis. Jag betalade dock lite i form av skamsenhet över min tekniska ...

Av Skoogh - 9 augusti 2015 12:17

Märker att jag inte skrivit här på ett tag, men behovet av att få skriva av sig lite har trängt sig på sista veckan. Som rubriken antyder: Det är mindre än en vecka kvar. All träning skulle för länge sedan ha varit gjord. För att summera årets tränin...

Av Skoogh - 8 november 2013 17:21

Vart ju inte igår jag skrev här. Inte ens i år. Riktigt riktigt tråkigt så här i efterhand, när året som gått inneburit riktigt mycket tränings/tävlingsrelaterade kul händelser. Jag har ingen riktigt förklaring till det hela, mer än att jag bara blev...

Ovido - Quiz & Flashcards