Alla inlägg den 27 november 2010

Av Skoogh - 27 november 2010 12:07

Det var de ömma ord som jag möttes av när jag igår kväll ofrivilligt råkade sätta igång DVD-spelare (utan att stänga av ljudet) på datorn efter det att Erika hade somnat. Det roliga i historien är att Erika inte ens var mentalt helt vaken, utan "garvade läppen av sig" när jag i morse upplyste henne om nattens lilla dödshot! Sånt som händer? =)


Skulle just nu befunnit mig i metropolen Vetlanda för seriesammandrag, men icke. Igår ringde nämligen Leffe-deff (lagledaren) upp och pratade om söndagens seriesammandrag. "Söndagens seriesammandrag?" undrade jag då. "Jaha, har jag inte berättat för er att det är på söndag istället för lördag?" svarar då Leffe-deff. Nej, just det, det hade du inte Leif. Fan.. Vi som lyckats så bra med planeringen och flyttat pokerspelet från fredag till lördag endast pga att det var seriesammandrag på lördag! Pokerspelandet blir av ändå, men med betydligt mer ringa mängd alkoholhaltig dryck som komplement. Så nu är det bara att ta en sur tugga av nedan bild och hoppas på en kul söndag i Vetlanda..


  


Surt äpple...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards