Alla inlägg den 26 november 2010

Av Skoogh - 26 november 2010 08:59

Efter att ha sågat Hues fotbollsinsats gick jag nästan och gjorde samma sak själv igår, smart.. Spelade fotboll i Kombihallen med ett gäng poliser och ett par knattar som fick hoppa in när vi inte blev tillräckligt med folk. 10 minuter tog det innan jag knäade ihop med M Bauer och vips så var knäet halvsvullet och bultade som tusan.. Lyckligtvis är det bättre idag, så ska nog inte vara några problem att spela imorgon.


En reflektion efter några veckors tränande är att jag har lite mer krämpor än vanligt. Hade ont i knäet efter första rundan, och efter milen i måndags fick jag ont i hälsenan. Det har dock släppt nu, och kände inget på fotbollen igår, men ändå. Börjar man bli gammal, eller vad är det frågan om? Har i vilket fall kommit till insikt om att lite styrketräning/skadeförebyggande träning måste till om jag ska komma upp i de mängder löpning som jag siktar på. Skippar även målet på 100 km i november och ska istället spela pingisi idag och imorgon, poker här hemma lördag kväll, vila söndag, och sen ett löppass och ett styrkepass på måndag/tisdag.


I övrigt planerar jag och Erika för fullt inför Thailandsresan i januari nu! Inget är egentligen bokat, mer än flygresan till Bangkok. Sen har vi tre veckor där nere, och det enda som är bestämt är att vi ska avsluta resan med ett par dagar i Bangkok. Har någon några tips på vad vi ska hitta på så kom gärna med dem! =)


Håll tummarna för Lidhult imorgon!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards