Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Vallat dåligt..

Av Skoogh - 1 mars 2011 18:41

Ja, just det, dåliga skidor och dålig valla verkar ju vara en poppis bortförklaring hos svenskar nuförtiden när de misslyckas. Kan jag också skylla på det? Har inte bloggat på ett par dagar och tenderar ju därmed att bryta mitt lilla nyårslöfte! =) Skärpning utlovas.. Har inte bara varit dålig valla, har jobbat hela helgen och däremellan hunnit med att umgås lite med Erika.


Nu dock ledig ett par dagar och imorgon kommer den, uppföljaren på rysaren tandstensborttagning, del 1, nämligen tandstensborttagning del 2 - underkäken bites back! Yss.. Bara att "bita ihop" som det hade uttryckts i Göteborg..


På schemat för imorgon står också, förutom städning av min del av garderoben (jag lovar Erika, ska fixa detta imorgon! ;)) även en lite löprunda, samt debut i Lidhults division 4-lag! Ska hoppa in en match som joker, eftersom jag stod över förra matchen i serien. Bara att hoppas att det går bra, så man slipper skylla på vallningen......


Här hemma är det för övrigt just nu full action: Erika färgar ögonbrynen. Och jag kommer nu vara elak och outa det här med en fiiin bild som hon redan förbjudit mig från att lägga ut =) Try to stop meee..


  

"Tänk om jag ser ut som ett miffo imorgon, vad gör vi då?"


Varför råkar för övrigt Marit Björgen aldrig ut för dålig vallning?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Skoogh - 17 augusti 2015 10:01

"Doing an Ironman is like fighting a gorilla: You don´t stop when you are tired - you stop when the gorilla is tired"    Inleder med en efter-bild i avskräckande syfte:   Och nej, jag hade inte BH på mig, chipstuttarna till trots: Det är pul...

Av Skoogh - 14 augusti 2015 21:32

Då var det dags! Ett års förberedelser. Lagom mycket träning. En grym kolhydratsfest i dagarna tre. Allt detta ska omsättas i en heldags slit, kämpande, smärta och förhoppningsvis lycka! Kommer bli fantastiskt kul att få vara med om detta. Hela stämn...

Av Skoogh - 10 augusti 2015 15:14

Brickpass igår (cykel + löpning) funkade problemfritt! Fortsatt krångel med växlarna på cykeln åtgärdades idag på Sportson, snabbt och lätt och tydligen så enkelt att besöket blev gratis. Jag betalade dock lite i form av skamsenhet över min tekniska ...

Av Skoogh - 9 augusti 2015 12:17

Märker att jag inte skrivit här på ett tag, men behovet av att få skriva av sig lite har trängt sig på sista veckan. Som rubriken antyder: Det är mindre än en vecka kvar. All träning skulle för länge sedan ha varit gjord. För att summera årets tränin...

Av Skoogh - 8 november 2013 17:21

Vart ju inte igår jag skrev här. Inte ens i år. Riktigt riktigt tråkigt så här i efterhand, när året som gått inneburit riktigt mycket tränings/tävlingsrelaterade kul händelser. Jag har ingen riktigt förklaring till det hela, mer än att jag bara blev...

Ovido - Quiz & Flashcards